15 mars 2013

Pysseltips ;-)



Hittade den här kokboken av duktige Marcus Samuelsson på en 
bokrea för nått år sedan. 
Rea det kan man verkligen säga 5 kr.

Den var ju lite skadad, som ni ser, men det gjorde inte mig nått,
för jag föll för alla fina bilder i den.




Så här om dagen började jag dissekera boken.

Konstaterade att limmet dom använder i en kokbok verkligen är 
ett superlim,men jag lyckades.


Valde ut några sidor, som jag gillade, och hängde upp dom i köket.





TREVLIG (pyssel) HELG
KRAMAR
Eva

6 kommentarer:

oumberligating sa...

Hjälp vad finner jag....i princip en bokbålskvinna...huga!
Fast fint blev det!
Kram ifrån Oumberlige Peter!
PS: Jag jobbar extra på Kungliga Bibliotekt, vi har en massa gamla tråkiga böcker i källaren, mest handskrivet skit, undrar om jag inte ska riva ur några sidor och sätta upp i fikarummet!
Öh....trevlig helg också!

Milla sa...

Underbar idé. Jag älskar inspirerande bilder och visst finns där bilder ifrån N.Y? Älskar hur dessa fotografer kan fånga stämningar i en enda bild, kram Milla.

Villa Frejas bokblogg sa...

Kreativt och snyggt, även om jag aldrig hade vågat massakera en bok ;)
Kram.

Anneli sa...

Men såååå smart!!!

Fröken Fräken sa...

Eftersom jag är rätt dålig på att följa nya recept i kokböcker, så har jag gjort som dig och "slaktat" en bok om soppor bara för att få bilderna som var superfina!

Katarina sa...

Häftigt! Vilket bra tips. Kram Katarina :O)